مصاحبه ای متفاوت از کریستیانو رونالدو: همیشه باید جاه طلب و خوشبین باشید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه ای متفاوت از کریستیانو رونالدو: همیشه باید جاه طلب و خوشبین باشید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه ای متفاوت از کریستیانو رونالدو: همیشه باید جاه طلب و خوشبین باشید

طرفداری- بنا به گزارش AS، مصاحبه کامل کریستیانو رونالدو با این روزنامه را می خوانید:

تجـربه بین المللی: "هنگامی که من منتقل شدم و بازی کردن در خارج از کشور را شروع کردم، همه چیز را متفاوت می دیدم. من فرهنگ سه کشور را جذب کرده ام: پرتغال، انگلیس و اسپانیا. در انگلستان، آنها خیلی حرفه ای و وقت شناس هستند و این چیزی است که من خیلی به آن ارزش قائل ام. انگلیس کشور منصفی است و مردم تحصیل کرده و دوستانه هستند و این هم چیزی است که من در مورد یک محل دوست دارم. در اسپانیا، مردم مثبت هستند و به چیزهایی که دارند ارزش قائل اند. در پرتغال، ما باید تلاش کنیم و از هر دو کشور چیزهایی بیاموزیم."

انگیــزه: "من می خواهم در حرفه خودم بهترین باشم. اگر ما به این شکل فکر نکنیم، برنده هیچ چیز نخواهیم شد. ما باید در این مورد فکر کنیم و در کاری که انجام می دهیم نقاطی که در آن بهتر هستیم را شناسایی کنیم. مهمترین چیز این است که خود را وقف شغل مان کنیم و متعهد باشیم. هر روز چالش جدیدی پیش می آید. با اینحال هرچه استعداد ذاتی شما زیاد باشد، اگر منظم و با برنامه نباشید، پیشرفت چندانی نخواهید کرد."

فوتــبال: "آنچه که برای من تنها به عنوان یک تفریح و سرگرمی برای لذت بردن از خودم آغاز شد، در نهایت تبدیل به شغل و زندگی و حرفه ام شد و همراه با خود مسئولیت آورد. حالا، هنوز هم سرگرم کننده است اما تفاوت این است که ما اهدافی داریم. شما در نهایت به نقطه ای می رسید که خود را به چالش می کشید - دیگر لازم نیست خودتان را به کسی ثابت کنید. اما هنوز باید آن را به خود ثابت کنید. ممکن است بگویید که من همه چیز را برده ام و حالا دیگر نباید هدفی تعیین کنم و شاید حالا می توانم کمتر کار کنم. اما باید به پیشروی ادامه دهید، باید جاه طلب بمانید."

مراقـبت از خود: "من وقت خود را منحصراً به تمرین کردن اختصاص نمی دهم بلکه کار ها را به طوری انجام می دهم که بتوانم پیشرفت کنم - و بتوانم تا 35 یا 36 سالگی در بالاترین سطح به بازی کردن ادامه دهم. این یعنی باید خیلی از چیزهای دیگر را تسلیم کنید؛ وسوسه های بسیاری وجود دارند و این بسیار سخت است - بخصوص در فرهنگی که ما در اسپانیا با آن زندگی می کنیم. این یک جامعه بسیار باز است، و مردم اینجا از زندگی روزمره خود بسیار خوشحال هستند و علیرغم تمام مشکلاتی که ممکن است داشته باشند، همیشه خوشحال هستند. این چیزی است که در مورد کشوری که هم مرز با پرتغال است، مرا شگفت زده می کند؛ ذهنیت ها کاملاً متفاوت است."

کلیـد موفقیـت: "شما بدون سخت کوشی هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. فداکاری و سخت کوشی مهمترین اصول من هستند. زندگی مثل یک پازل است و هر روز باید قطعه جدیدی از آن را در جای خود قرار داد. برای به دست آوردن موفقیت، شما به قوانین و نظم و انضباط نیاز دارید. با اینحال، هرچقدر که با استعداد باشید، اگر تعهد و فداکاری نداشته باشید نمی توانید برنده شوید."

مسئولیـت: "برخی از افراد ممکن است به دنبال بهانه باشند و یا بگویند، "من این فرصت را نداشتم یا، من امکان انجام این یا آن کار را نداشتم". اما وقتی بخواهید که کاری را انجام دهید، می توانید."

پیام به جوانان: "پیام من این است که همیشه خوشبین باقی بمانید. شما باید خوشبین باشید، تا جایی که می توانید حرفه ای باشید و سخت کار کنید. سخت کار کردن کلید موفقیت است - و داشتن کمی شانس، که همراه با آن می آید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.